Membayang dan memikirkan ciptaan-Nya..
Merenung dan muhasabah diri sendiri kerana dosa2 terhadap-Nya..
Image Hosted by ImageShack.us
1:29 AM

Ma’al Hijrah




Perutusan dari penulis…,

Ehm2,.. penulis mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca-pembaca yang selama ini sudi membaca nukilan-nukilan blog ini yang tak seberapa. Langkahan yang kecil ini cuba digerakkan untuk membina langkahan-langkahan yang panjang dan berbisa (insyaAllah suatu hari nanti, doa-doakanlah agar dipermudahkan). Buat masa ini, dengan nekad tahun baru moga-moga ia membawa erti dan makna yang persis lagi jitu. Di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.

Berkat tahun baru segala-segalanya bertukar baru. Ini bukan langkah permulaan, tapi langkah sambungan peningkatan demi peningkatan, penambahbaikan demi penambahbaikan.. Bersamalah kita melangkah, membina apa yang patut dibina, menyiapkan apa yang patut disiapkan, membaiki apa yang patut dibaiki, segala-galanya berpaksikan redha Ilahi.. SALAM MA’AL HIJRAH 1430 H..

Ni perutusan dari Hj Ismail b Hj Ahmad…,

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1430 Hijrah kepada semua umat Islam daripada DuniaHerbaHPA.com. Mari kita bermuhasabah kembali apa yang telah kita lakukan sepanjang tahun yang lalu. Semoga tahun baru yang akan datang ini akan membawa perubahan yang lebih baik kepada diri kita.

Kami berharap akan lebih ramai lagi umat Islam akan bersama-sama menyertai perniagaan HPA. HPA bukan sekadar tempat untuk mencari keuntungan tetapi ia adalah suatu perjuangan umat Islam dalam mengenengahkan produk HALAL Muslim dipasaran. Mari Bermuamalah Bersama Kami.

“Produk Halal Menjadi Nadi Perjuangan Dan Rezeki Yang Diberkati ALLAH, Menjadi Garis Panduan Perniagaan Kami. Amin.”

3 comments:

Anonymous said...

cool blog

Anonymous said...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

Anonymous said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
Farming Net