Membayang dan memikirkan ciptaan-Nya..
Merenung dan muhasabah diri sendiri kerana dosa2 terhadap-Nya..
Image Hosted by ImageShack.us

Lama sungguh jari-jemari ini tidak menulis pantas di atas kepingan bernama keyboard. Begitu lama sampai blog ni hampir2 terbiar tanpa penghuni. Nasib baik tak tumbuh lalang je.. Apapun 2 hingga 3 hari kebelakangan ni, penulis berjaya meng'update' blog lain yang mana penulis sendiri adalah ADMINnya. Faqih Synergies dan Konsert Gamis. Alhamdulillah, tak sia2 pengorbanan selama 3 hari tersebut. Oleh yang demikian, tak dilupa juga untuk update blog ini yang di'modified' sepenuhnya oleh penulis sendiri..

Mana tahan, blog lain update, tapi blog sendiri terbiar terkapai2. Sedih kepada yang mengunjung, hampa bila isinya tak di'update'. Dek masa yang membataskan, blog ni tak mampu untuk menjadi seperti dahulu, diupdate setiap minggu. Tetapi dek usaha yang bersungguh serta idea yang mencurah2, blog ni akan berseri semula seperti sediakala, insyaAllah. Buat tatapan pelawat serta pengunjung, penulis mempersilakan untuk masuk ke link2 di atas, di mana penulis sendiri terlibat secara langsung. 4 pautan web yang yang memberi input2 berguna. Dan insyaAllah, akan bertambah lagi dengan kemunculan website ProInside Enterprise.

Sebelum mengakhiri kata, silalah berkunjung di sini untuk melihat galeri Faqih Synergies Training & Consultancy.. Wassalam.

0 comments: